Winterse kaartjes

Dochterlief kreeg nog een setje stempels en snijmallen van Sinterklaas, en ik heb ze ook even uitgeprobeerd. Ik toon meteen beide kaartjes die ik maakte!




Het eerste kaartje is deze leuke pinguïn op de slee. Bovenaan stempelde ik ijspegels, en een bordje met de tekst "Brrr!" erop. Zowel de stempels als de achtergrond kleurde ik in met copic markers. De stempels zijn overigens afkomstig van Studio Light / Sweet Stories. 




Nog eentje met dezelfde leuke pinguïn, alleen hier zonder slee! Voor de achtergrond gebruikte ik een snijmal van een iglo, die ook in dit pakketje met stempels en snijmallen van Studio Light zat. Op het bordje staat deze keer geen "Brrr!" maar "Vrolijke feestdagen". Die stempel is afsgekomstig van een ander stempelset, maar vond ik hier wel goed bijpassen!

Liefs, Cindy

Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial