Kerst wasbeertje

Hier is het schattige wasbeertje weer! Hij kwam al eerder voor op een kerstkaartje, en hij is gewoon hartstikke leuk. Dus gebruikte ik hem lekker nog een keertje.


Het wasbeertje komt uit een stempelset van Stampin' Up, namelijk "All Bundled Up". De tekststempel komt ook van Stampin' Up, uit het "Jingle All the Way" stempelsetje. Eigenlijk zijn het twee verschillende stempels, de ene zegt "merry everything" en de andere "home for Christmas". Door de stempels deels af te plakken hebben ik er samen "Merry Christmas" van gemaakt. Ik stempelde in de kleur "Read Red" van Stampin' Up.


De wasbeer is ingekleurd met Copic Markers ( C1, C5, C7, C9, E000 en R46). Daarnaast combineerde ik nog twee verschillende dessin papiertjes met elkaar. Ook beide van SU. Het strookje is eigenlijk "snijafval" van een andere projectje, maar vaak bewaar ik deze restjes toch wel. Komen altijd nog wel eens van pas in een toekomstig projectje, toch? 

Liefs, Cindy




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial