Het laatste kerstkaartje van 2023

Daar is 'ie dan, het laatste kerstkaartje dat ik dit jaar maakte!


Een leukerd zo met die sneeuwpopjes, toch? De stempels zijn afkomstig van Studio Light / Sweet Stories. Ze zitten allemaal samen in een setje, met bijpassende snijmallen. 


Voor de achtergrond gebruikte ik een gekleurd papiertje, waar ik met acrylic inkt (verdund met een beetje water) spetters op maakte als zijnde sneeuw. Daar overheen plakte ik een witte sneeuwvlakte, en tot slot de stempels. De stempels zelf werden ingekleurd met copic markers. 


Gelukkig waren alle kerstkaartjes ruim op tijd klaar voor kerstmis! En nu zit het showen er ook weer op en kan ik rustig aan door met andere kaartjes die ik gemaakt heb. Want dat zijn er ondertussen ook al wel weer een paar!

Liefs, Cindy

Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial