Circle Thinlit Kerstkaart

Ik had hier een snijmalletje liggen van Stampin' Up voor een Circle Card. Ik heb hem jaaaaren geleden wel eens gebruikt, en besloot hem nu weer eens opnieuw uit te proberen. Gezien de tijd van het jaar, werd het wederom een kerstkaartje!


Ik combineerde verschillende producten van Stampin' Up, en een tekststempel van een merkloos stempelsetje. Ook het gebruikte dessin papier is van Stampin' Up, en sneed ik ook met dezelfde snijmal uit om de juiste vorm te krijgen. 


In de circle stempelde ik eerst op de achtergrond twee kerstbomen. Hiervoor gebruikte ik het stempelsetje "Lovely as a Tree". Daar bovenop plakte ik een arrenslee, voortgetrokken door een paard. Deze sneed ik uit met een snijmal uit het "Sleigh Ride Edgelits" pakketje. Voor de kleur van de boom gebruikte ik dezelfde kleur als die ook in het DP terugkomt, namelijk "Coastal Cabana". 


Het geheel werd nog afgemaakt met een tekststempel, ook in de kleur Coastal Cabana. Deze plakte ik nog bijna over de gehele lengte vast. Dan had de kaart natuurlijk nooit meer mooi kunnen staan. Gelukkig ontdekte ik het nog net op tijd en kon ik nog net voorkomen dat ik het geheel vastgeplakt had!

Liefs, Cindy

Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial