Gender neutrale geboortekaartjes

In de vorige post zagen jullie een trouwkaartje dat mijn moeder me gevraagd had om te maken. Daarnaast verzocht ze me ook nog om twee geboortekaartjes. Deze laat ik jullie vandaag zien!


Zoals je wellicht ziet werd de snijmal van Waffle Flower (de "Postage Collage die") weer eens uit de kast gehaald. Deze keer kleurde ik eerst de achtergrond in met inkt van Stampin' Up, en blending brushes. Hiervoor gebruikte ik de kleuren "Crumb Cake", "Lemon Lolly" en "Coastal Cabana". 


Vervolgens zette ik alle stempels op een wit papiertje, in dezelfde kleuren als die gebruikt werden voor de achtergrond. Deze stempels zijn afkomstig van het "Something for baby" stempelsetje van Stampin' Up. Alleen de tekststempel plaatste ik direct op het kaartje zelf, en deze tekststempel is ook afkomstig uit een andere set van Stampin' Up (namelijk; "Baby, we've grown"). Alle stempels werden uitgesneden met de bijpassende snijmallen van de "baby's first framelits dies". 


Het tweede geboortekaartje maakte ook gebruik van materialen van Stampin' Up. Ik gebruikte het "Zoo Babies" stempelsetje en stempelde deze keer in de kleuren Smoky Slate en Soft Sea Foam. Bijpassende kleuren op de achtergrond erbij en een leuk gebeurtekaartje werd 'geboren'. ;) 

Liefs, Cindy



Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial