Oh happy day

Gelukkig nieuw jaar allemaal!! Dat het voor iedereen maar een gezond, fijn en ook creatief jaar mag worden!

Ik heb nog een paar kaartjes uit het oude jaar aan jullie te laten zien, waaronder deze!


Wat een leukerd he? Hiervoor heb ik verschillende materialen gebruikt, zoals snijmallen, stempels en stencils. Om te beginnen een wolkenstencil, die ik gebruikte om de achtergrond te maken. Hiervoor gebruikte ik inkt in de kleur "Pool Party van Stampin' Up. Daaroverheen reepjes gekleurd papier (vooral reststukjes van andere projecten die ik bewaar en zo dus altijd wel weer ergens van pas komen).


Voor de rest van de achtergrond werden snijmallen gebruikt. De brug en de grassprieten zijn afkomstig van de "Playing in the Rain Dies" van Stampin' Up. Voor de groene "struiken" border gebruikte ik een stans die eigenlijk wolken moeten voorstellen, maar zo ook op een heel andere manier ingezet kunnen worden. Deze stans komt uit de "Bright Skies Dies" collectie van Stampin' Up. 


Tot slot nog de schildpad, de wolkjes en de tekststempel. Deze zijn alle drie afkomstig uit een stempelset van Stampin' Up, namelijk "Playing in the Rain". De wolkjes en schildpad zijn uitgesneden met snijmallen uit de gelijknamige dies collectie. De schildpad werd ingekleurd met Copic Markers. Tot slot gebruikte ik nog een banner snijmal voor bij de teksttempel "Oh Happy Day", en het kaartje was klaar!

Liefs, Cindy

Gebruikte Copic Markers: B0000, C5, E08, E09, G07, G14, RV06, V01, Y02, Y04, Y08.

Reacties

  1. echt een vrolijk kaartje om het jaar en deze regendag te beginnen en op te vrolijken.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial