Met pensioen!

Naast de 2 geboortekaartjes en de trouwkaart had mijn moeder nog een laatste verzoekje.. Een kaartje voor iemand die met pensioen ging. Nou ben ik niet echt stempels die hier bij zouden passen, dus moest ik even een andere weg bewandelen.


Omdat ik geen stempels heb die bij het thema pensioen zouden passen, ging ik voor inspiratie even op[ zoek in de Cricut Design Space. Als ik dan niets te stempelen heb, kan ik nog altijd wat uitsnijden met mijn Cricut Joy! In de design space kwam ik dit idee tegen, wat ik ietwat aanpaste en vervolgens zelf een leuk kaartje van maakte!



Een heel ander soort kaartje dan wat ik normaliter maak dus, maar mijn moeder was er gelukkig blij mee! En hopelijk de ontvanger uiteindelijk ook!

Liefs, Cindy


Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial