Een twijfelachtig kerstkaartje

Soms heb je ideeën in je hoofd die dan op kaart toch misschien niet zo uitpakken als je gedacht had. Ik had een leuk kerstkaartje in mijn hoofd, het is ook een kerstkaartje geworden, maar ik ben toch niet zo razend enthousiast. Vooral de kleuren zijn toch niet helemaal geworden zoals ik het voorzien had, haha. You win some, you lose some!


Voor deze kaart gebruikte ik weer de "Postage Collage" snijmal en bijbehorende stempels, om er een leuk postzegel velletje van te maken. Daarnaast gebruikte ik kerststempels afkomstig uit een stempelset van Yvonne Creation. 


De stempels kleurde ik in met copic markers. Daarnaast werden ze gemaskeerd om de achtergrond te kunnen voorzien van een kleurtje met behulp van mijn blending brushes. Hiervoor gebruikte ik 3 kleuren inkt van Stampin' Up, namelijk: Poppy Parade, Baked Brown Sugar en Old Olive. Ik ben achteraf toch niet heel enthousiast over deze kleuren combinatie. 


Desalniettemin vind ik het nog steeds leuk om hem hier te plaatsen, het is niet altijd perfect he! En blijft leuk om er later nog eens op terug te kijken en van te leren, en een volgende keer maken we weer andere keuzes!

Liefs, Cindy

Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial