Trouwerij

Mijn moeder heeft een trouwerij, en vroeg mij om er een kaartje voor te maken. Dus toen ik eindelijk mijn kerstkaartjes klaar had kon ik hier lekker mee aan de slag!


Alle materialen die ik hier gebruikte zijn afkomstig van Stampin' Up. Ik gebruikte voor de achtergrond papier in de kleur "Poppy Parade". De hartjes stempel heet "Flowerfull Heart" en deze stempelde ik er op in dezelfde kleur als het papier. Daarna transparante embossing poeder om het geheel een glanzend effect te geven. 


Vervolgens sneed ik nog twee kleinere hartjes uit met de "Heart Collection" framelits. Eentje in rood papier, eentje wit. De witte stempelde ik nog met de Flowerfull Heart stempel, maar omdat dit hartje kleiner is zie je er maar een deel van. 


De "Mr & Mrs" stempel tot slot is afkomstig van "Label Love" en werd uitgesneden met de bijpassende "Artisan Label" punch. Ook deze stempel werd gezet in de kleur "Poppy Parade". Nog een wit randje erbij om het geheel een beetje te breken en voila, het trouwkaartje was klaar!

Liefs, Cindy


Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial