Magic Picture Changer met een foute kersttrui

Het vorige kaartje met de "Magic Picture Changer" was een groot succes, daar wilde ik graag nog eens mee aan de slag! Het werd weer een kerstkaartje, zoals je hieronder ziet.


Deze keer had ik wat meer moeite met het in elkaar zetten van het kaartje dan de vorige keer. Mijn stempelpapier was op, dus ik had online even gauw wat nieuw papier besteld. Het zou uitermate geschikt zijn voor gebruik met copic markers, maar toen het binnen kwam bleek het maar een heel dun papiertje te zijn. Erg lastig voor kaartjes. Je kunt wellicht ook wel zien dat het een beetje doorschijnt. Dat pakte voor dit kaartje dus niet perfect uit, en ik heb wat aanpassingen moeten doen om het toch te laten werken. Wat gelukkig dan weer wel goed gekomen is!


Op de bovenstaande video kun je zien hoe het kaartje dus werkt. Als je bovenaan het pijltje omhoog trekt, dan veranderd het plaatje dus van een gewone beer naar een beer met een foute kersttrui aan! Zo leuk! Hieronder nog een foto van de beer met de foute kersttrui.


Zowel de beer als de "magic picture changer" snijmal zijn afkomstig van Lawn Fawn. De beer komt uit het stempelset "Ugly and bright". Een leuk setje met allerlei foute kersttruien, ik hou ervan!

Fijne kerstdag allemaal! Ik heb hierna nog twee kerstkaartjes te laten zien, en dan hebben we dat ook weer allemaal gehad!

Liefs, Cindy


Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial