Een kaartje voor een zwangerschap

Onlangs kregen we van kennissen te horen dat ze een kleintje verwachten. Dat leuke nieuws verdiend natuurlijk een lief kaartje!


Voor dit kaartje gebruikte ik het "Made with Love" stempelset van Stampin' Up, samen met snijmallen van Avec. Aangezien nog niet bekend is of het een jongetje of een meisje zal worden, probeerde ik voor wat unisex kleuren te gaan.


Het rompertje kleurde ik in met Copic Markers. Hiervoor gebruikte ik de kleuren E000, R20, YG03 en YR16. Mijn voorraadje copics is niet zo groot, dus soms is het best lastig om de perfect bijpassende kleuren te vinden. De kleuren zijn dus niet helemaal perfect, maar ik mag niet klagen. Het is best leuk!


De kaart ging van de week naar ze toe, hopelijk zijn ze er blij mee!

Liefs, Cindy

Reacties

  1. Wat een leukie deze kaart, mooi rompertje op de tag en gaaf zoasl het combineert met de stippen erachter.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial