Happy Happy Birthday

Een cartoon-achtig kaartje dat ik jullie vandaag wil laten zien! Een combinatie van stempels, kleuren en de Cricut Joy vandaag!


In de eerste plaats de achtergrond. Hiervoor gebruikte ik een stempel die ik met kerstmis onder de boom vond, namelijk "Rays of Light" van Stampin' Up. Ik stempelde hem in de kleur "Petal Pink". 


Het konijntje komt van het Stampin' Up stempelsetje "Playing in the Rain" en kleurde ik in met copic markers die enigszins paste bij de achtergrond kleur. Ik gebruikte de kleuren C1, C5, E000 en E11.


Tot slot gebruikte ik de Cricut Joy om de tekst "Happy Happy Birthday" te maken en uit te snijden. De tekst is geschreven in het lettertype "BFC Banana Shake". Deze koos ik omdat het een cartoon-achtige uitstraling heeft die ik wel bij het kaartje vond passen. Nog wat sterretjes erbij en het kaartje was weer klaar!

Liefs, Cindy


Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial