Rainy Days are Better With You

Regenachtige dagen hebben we genoeg gehad de afgelopen tijd. Dit kaartje is dan ook lekker toepasselijk.


Voor dit kaartje gebruikte ik hoofdzakelijk de stempels van het "Playing in the Rain" stempelsetje van Stampin' Up. In de eerste plaats gebruikte ik de paraplu stempel uit dit setje voor de achtergrond. Ik koos een blauw papiertje uit en stempelde daar overal paraplu's op in een iets donderde kleur. De inkt die ik hiervoor gebruikte is "Azure Afternoon" van Stampin' Up.


Het vrolijk in de plassen stampende konijn werd vervolgens op een rechthoekig stukje wit papier gestempeld. Dit papier werd aan de rand ook iets aangezet met dezelfde kleur inkt als waar de paraplu's mee gestempeld zijn. Het konijn zelf werd ingekleurd met Copic Markers. 


Tot slot nog een banner stans voor de achtergrond uit de (Banner Framelits Dies" collectie van Stampin' Up. De banner met de juiste hoogte was eigenlijk te kort, maar door slim te werken met de stansplaten kon ik hiermee een trucje uithalen en de banner zo verlengen. De tekststempel uit hetzelfde stempelset maakte het geheel helemaal af!

Liefs, Cindy

Gebruikte copic markers: B00, B000, C1, C5, C7, R20, Y04, Y08, Y17.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial