Jungle Pals

Morgen start bij Stampin' Up de Sale-A-Bration, en dan kun je bij aankopen van bepaalde aankopen gratis goodies krijgen. Het stempelset met deze "Jungle Pals" is een van de leuke producten die je dan kunt krijgen. Ik ging er alvast mee aan de slag, en dit leuke verjaardagskaartje is wat eruit kwam rollen.


Voor dit kaartje zijn allerlei verschillende materialen gebruikt. Zo heb ik mijn Cricut Joy gebruikt om de "polaroids" uit te snijden. Voor de achtergrond gebruikte ik de water-reactive dye ink van Studio Light, in combinatie met de blending brushes. 


De leuke diertjes zijn dus afkomstig uit het "Jungle Pals" stempelset van Stampin' Up. Ik heb ze uitgesneden met de bijbehorende snijmallen van de "Jungle Pals Dies". Ze werden ingekleurd met copic markers. De meeste bladeren en de bloemen komen ook uit hetzelfde setje snijmallen, behalve de "grassprieten". Die komen van de "Playing in de Rain Dies". 


Tot slot werd het geheel nog afgemaakt met een ballonnetje en een teksttempel. De ballon komt uit een stempelset van Studio Light Sweet Stories, en de tekst stempel komt uit een ander stempelset van Stampin' Up ("Create a Cupcake"). 

Liefs, Cindy


Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial