Thank you - Een kaartje met de Cricut

Ik kwam een leuk kaartje tegen op Pinterest, en besloot deze als inspiratie te gebruiken om in de Cricut Design Space zelf een kaartje te ontwerpen. Dit kaartje was het resultaat, geheel gemaakt met de Cricut dus deze keer, in plaats van stempelen en/of kleuren!


Het kaartje is gemaakt met twee verschillende kleuren groen en een creme kleurig papiertje. De streepjes op de creme-kleurige rechthoek en de "thank you" zijn geschreven door de Cricut en vervolgens uitgesneden.


Ook op de Monstera blaadjes zijn eerst lijnen geschreven met de Cricut, voordat deze uitgesneden werd. Ik had liever groen-kleurige strepen gehad, maar ik heb geen groene pen van de Cricut dus werd het toch maar zwart. Het resultaat vind ik nog steeds heel leuk, gelukkig!


Alle andere onderdelen werden ook uitgesneden door de Cricut, en daarna kon ik het geheel samenvoegen en lijmen en werd in no-time dit leuke kaartje geboren!

Liefs, Cindy


Reacties

  1. dat heb je mooi gedaan en die zwarte lijnen op de bladeren vind ik juist wel mooi, in het groen kwamen ze misschien niet eens goed uit.
    fijne dag Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial