You're in my thoughts

Vandaag een kaartje dat niet helemaal liep zoals gepland!


Voor de achtergrond gebruikte ik een mal van Studio Light. Met blending brushes kleurde ik deze mal in met inkten van Stampin' Up. Hiervoor gebruikte ik de kleuren "Poppy Parade", "Daffodil Delight" en "Pumpkin Pie". 


Ik wilde er eigenlijk een grote silhouette stempel opzetten van een soort oever-scene met grashalmen, vlindertjes etc., maar toen ik deze stempel ging inkten merkte ik al dat hij niet heel goed meer was. Ik stempelde voor de zekerheid op een proefblaadje en je hoor, dat werd helemaal niet mooi. Geen idee wat er met die stempel gebeurd is (was al een oudje), maar die is de prullenbak in gegaan en het plan moest dus herzien worden.


Uiteindelijk koos ik er toen maar voor om een stempel van Stampin' Up te gebruiken, waar ik ook een soort silhouette mee stempelde. De stempel is afkomstig uit het stempelset "Serene Silhouettes. De tekststempel tot slot maakte het kaartje af. Deze stempel komt uit de set "A Dozen Thoughts", ook van Stampin' Up. 

Liefs, Cindy

Reacties

  1. mooie stralen heb je gemaakt, en ja deze set heb ik ook en gebruik deze stempel ook veel voor condoleance kaarten
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial