Merry Christmas met dit stencil kaartje

Ik wilde nog eens aan de slag met dit leuke stencil setje dat je op dit kaartje op de achtergrond ziet pronken. Ik gebruikte hem al eens voor dit kaartje. Ik wilde hem graag nog eens gebruiken, en dan met alleen een sentiment erop, om de stencil extra te laten uitkomen. 


Het stencil setje bestaat uit 4 verschillende stencils, en ik heb hiervoor dan ook 4 verschillende kleuren gebruikt. Alle vier zijn het inkten van Stampin' Up. Ik gebruikte de volgende kleuren: Pear Pizzazz, Old Olive, Tangerine Tango en Real Red. 


Vervolgens stempelde ik met een stempel uit het "Sassy Salutations" stempelset de "Merry Christmas" in de kleur Real Red. Deze knipte ik uit, en plakte hem op een groene achtergrond en knipte deze nogmaals uit. Vervolgens zette ik het nog iets aan met de kleur "Old Olive". 


De vorige keer gebruikte ik een glimmende/glitterende rode kaart als basis, deze keer werd het een groene. Meteen een heel andere opslag, maar ook leuk!

Liefs, Cindy

Reacties

  1. Volgens mij heb ik deze ook, heel gaaf gedaan die achtergrond voor je mooie en frisse kaart! De tekst past er ook erg mooi bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial