Kerstkaart n.a.v. Sketch

Op de "52 weeks to Christmas" blog kwam ik een challenge tegen om een kerstkaartje te maken naar aanleiding van de volgende Sketch.

Ik besloot hiermee aan de slag te gaan, en begon eerst met deze leuke stempel van Wild Rose Studio, een olifantje op een kerstbal. 


Deze kleurde ik in met copic markers. Vervolgens stempelde ik hem nog een keer op regulier A4 papier en knipte deze uit om de ingekleurde stempel te maskeren. Vervolgens maakte ik de achtergrond blauw met Distress Ink in de kleur "tumbled glass". 


Om het geheel af te maken gebruikte ik een combinatie van verschillende design papieren uit de Stampin' Up collectie. Ik gebruikte een snijmal uit de "Circle Card Thinlits" van Stampin up voor de sterretjes, en voor de tekststempel maakte ik gebruik van een stempel uit het "Snow Place" stempelset. Ik stempelde deze in de kleur Old Olive, wat precies past bij de gebruikte papieren voor het kaartje. Al met al een leuk kerstkaartje geworden, weer eentje klaar voor de aankomende feestdagen!


Met dit kaartje doe ik mee aan de Oktober Challenge van 52 Weeks to Christmas.

Liefs, Cindy

Reacties

  1. wat een leuke vrolijke kaart n.a.v de sketch.
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt n.a.v de sketch ..
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kerstkaart heb je met de sketch gemaakt Cindy. Vrolijke frisse kleuren en een leuk afdrukje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart maakte je n.a.v. de sketch, Cindy! Je ziet de vaart van de schommelende olifant!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial