He gnomes if you've been good or bad

Kerstkaart nummer 4 is ook klaar! Voor deze kaart ging ik aan de slag met deze leuke kerst-gnome.


De stempel van deze gnome is erg groot in vergelijking met al mijn andere stempels, ik heb hem op een blaadje van 13x13cm gestempeld. Ik had niet eens een stempelblok dat groot genoeg was, maar het kwam gelukkig toch wel goed haha.


De gnome kleurde ik in zijn geheel in met copic markers. Ik gebruikte er een heleboel, voor de liefhebbers som ik ze onderaan de blog even allemaal op. Het geheel werd tot slot hier en daar met wat wit aangezet, hiervoor gebruikte ik een Gelly Roll 08. 


De tekststempels zaten ook in hetzelfde stempelsetje. Op de voorkant stempelde ik "HO HO HO" en op de binnenkant "He gnomes if you've been good or bad" en "Merry Christmas". Nu nog even kijken of ik een envelop heb die ook groot genoeg is voor de kaart, en andere trek ik ook nog even mijn envelop punch board uit de kast! ;) 

Met deze challenge doe ik mee aan "Challenge #74 - Gnomes" van de 4-Season Challenge Blog.

Liefs, Cindy

Gebruikte copic markers: 0, C00, C1, C5, C7, E00, E08, E25, E29, E47, G99, N1, R20, R46, T10, Y17, YG03.



Reacties

  1. Superleuke stempel! En een heel mooi resultaat! Veel kleurwerk dus ook bij een grote Gnome, mooi gedaan!. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige gnome, heel leuke kaart!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke gnome staat er op je kaart.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial