Nog een kerstkaartje

Ik gebruikte nog een keer de leuke eland uit het "All bundled up" stempelsetje van Stampin' Up. Ik vind het zo'n leukerd!


Eerder gebruikte ik deze eland al in dit kerstkaartje. Ik was toen niet direct heel enthousiast over het kaartje zelf, met name de achtergrond. Dit kaartje daarentegen vind ik zelf dan weer erg leuk geworden. Maar mijn kritische jury hier (9 jarige dochter) die vond hem dan weer niet leuk, haha! Wat vinden jullie ervan?


De stempel is dus afkomstig van Stampin' Up. Dat geldt ook voor de tekststempel, welke eigenlijk één geheel is, maar die ik voor de gelegenheid in 3 stukken knipte. Het DP is ook van Stampin' Up, en om het geheel af te maken plakte ik er nog wat rode dots bij.


De eland kleurde ik in met Copic Markers. Hiervoor gebruikte ik de volgende kleuren: C00, C5, C7, E43, G07, G94, R46 en R59. De tekst stempelde ik in de kleur "Real Red" van Stampin' Up.

Liefs, Cindy


Reacties

  1. Super leuk deze eland erop !!!
    Mooi gekleurd !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke eland kaart, leuke lay-out ook met dat rood op zij en het groene koordje.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is enig, die gekke eland met zijn grijns steelt de show en het papier en de tekstjes maken het helemaal af! Mooi kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial