Sweet baby

Mijn nichtje is onlangs bevallen van een dochtertje, dus tijd om een leuk geboortekaartje te maken! Is het geen schatje geworden?


Materialen

Voor deze kaart heb ik in de eerste plaats de "postage collage die" van Waffle Flower gebruikt. Deze wilde ik heel graag hebben, maar kon ik in eerste instantie nergens meer vinden... Tot ik vorige week een webshop in Duitsland tegen kwam die ze weer op voorraad kreeg. Toen heb ik meteen mijn slag geslagen, en zodra deze die binnen kwam moest ik er dan natuurlijk ook meteen mee aan de gang! :)


Naast de "postage collage die" gebruikte ik ook een van de bijbehorende stempelsets van Waffle Flowers, voor het echte "postzegel effect". De tekststempels en de schattige diertjes komen van twee stempelsets van Stampin' Up, namelijk "Made With Love" en "Baby, We've Grown". Deze heb ik vervolgens ingekleurd met de volgende copic markers: E08, E21, R20, Y19, YG03.


De achtergronden heb ik inkleurt met 3 verschillende kleuren inkt, ook van Stampin' Up. De kleuren die ik hiervoor heb gebruikt zijn Soft Sea Foam, Petal Pink en Lemon Lolly. Samen vormt het een heel schattig pastel gekleurd geboortekaartje, vind je ook niet?

Liefs, Cindy

Reacties

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial