Pinguïns

Een gezellig kerstkaartje met twee lieve pinguïns! De stempels van de pinguïns (+ accessoires) die ik hier gebruikt heb, zijn allemaal afkomstig uit het stempelsetje "Pinguïnpret" van Stampin' Up. Ik stempelde de pinguïns in het zwart, en gebruikte de bijbehorende "Pinguïn Builder Punch" om ze uit te ponsen.   


De voetjes en de snavel stempelde ik er in het oranje op. Het rode mutsje en de rode sjaal stempelde ik nog met rood op een apart papiertje, knipte ze vervolgens uit en plakte ze op de pinguïns. Op een apart blaadje stempelde ik vervolgens met zwart deze achtergrond.


De stempel die ik hiervoor gebruikte komt uit hetzelfde setje. Combineer het geheel met een kerst-sentiment en een rood papiertje en viola, er werd weer een kerstkaartje geboren!

Liefs, Cindy

Reacties

  1. Leuk kaartje, die pinguïns zijn zo guitig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke vrolijke kerstkaart met die twee schatten erop!!
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die set is zo leuk, ik heb hem ook! Heel leuke kaart maakte je er mee , Cindy!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pinguïns heb je gestempeld en ook heb je ze een mooie achtergrond gegeven Cindy. Een mooie, vrolijke kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, Cindy. Schattig die kleine pinguïns!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig stel zo op je kaartje en mooi dp heb je gebruikt voor de achtergrond.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial