Kerst - postzegels

Voor het volgende kaartje pakte ik nog eens de Postage Collage die & stamps van Waffle Flower erbij, gewoon omdat ze zo leuk zijn! Ik gebruikte ze al wel eens voor een verjaardagskaartje en voor een Sinterklaas kaartje, maar een kerstkaartje had ik er nog niet mee gemaakt. Hoogste tijd dus!


Naast de materialen van Waffle Flower gebruikte ik nog 4 verschillende stempelsetjes met de kerst stempels. Ik denk dat ik deze stempels al een jaar of 10 heb, en ik heb geen idee meer waar ze van zijn! Ze gaven niet de mooiste stempelafdruk moet ik zeggen, maar de afbeeldingen an zich vind ik wel erg leuk!


Ik kleurde alles in met Copic Markers, en deze keer ook de achtergrond! Bij de andere kaartjes maskeerde ik hierbij nog de hele boel en gebruikte ik mijn blending brushes en inkt. Nu wilde ik eens wat anders proberen. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind. Ik denk dat ik het met inkt toch wel mooier vindt! Wat jij?


Hoe dan ook, langzaam raak ik halverwege het stapeltje kerstkaarten dat ik wil maken en versturen. Dus er zit wat schot in, maar ik hoef me nog steeds voorlopig niet te vervelen!

Liefs, Cindy

Gebruikte Copic Markers: C00, C1, C5, E25, E29, E43, G99, R20, R46, T10, Y38, YG03.

Reacties

  1. Ik vind dit prachtig. Heel mooi met al die kleine stempeltjes. Net echte postzegels.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je reactie op mijn blog Cindy, je hebt er een volger bij en ik vind je postage kaartje erg leuk en heel mooi, ook met copics!!!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave postzegel kaart Cindy. Leuke stempels en mooie kleuren heb je gecombineerd. Ik vind zowel blending als kleuren leuk , het geeft heel ander resultaat en ik houd wel van variatie hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het op deze manier met Copics ook heel gaaf gedaan, een erg leuke kaart en die stempels zijn inderdaad echt superleuk! En wat je zegt, variatie is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial