Driving home for Christmas

Driving home for Christmas! Het derde kerstkaartje dat alvast klaar gemaakt werd. Voor dit kaartje gebruikte ik verschillende technieken. De achtergrond maakte ik namelijk met stencils, de auto met cadeautjes werd gestempeld en de tekst werd geschreven en uitgesneden met de Cricut Joy.


Materialen

Voor de achtergrond heb ik een stencil set met 4 stencils gebruikt (merkloos). Ik gebruikte hierbij 4 verschillende kleuren inkt van Stampin' Up, namelijk: Pear Pizza, Old Olive, Tangerine Tango en Real Red. 


Verder gebruikte ik - ook van Stampin' Up - het "Road to Hapiness" stempelset voor de auto met de cadeautjes. De auto werd gestempeld in de kleuren Basic Black, Real Red en Daffodil Delight. De cadeautjes werden ingekleurd met Copic Markers (B000, E08, G99, N1, R46, R59, RV09, Y38 en YR16).


Tot slot gebruikte ik de Cricut Joy om een tekst te schrijven en deze uit te snijden. Hiervoor gebruikte ik lettertype "Emiline" en een Glitter Gelpen Gold 0.8mm van Cricut Joy. Langs de rand zette ik hem aan met een klein beetje "Real Red" inkt van Stampin' Up. En tot slot werd alles samen gecombineerd met een rood glitter karton om het geheel af te maken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de November challenge van 2 Sisters on the Blog, met als thema "Kerstvervoer" en de challenge "traditional colors" van Scrapping 4 Fun Challenges.

Liefs, Cindy




Reacties

  1. Heel leuk kaartje!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable Christmas card and I love the background!
    Welcome and thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Hugs Rachelle
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial