Hope you're feeling special today!

Hope you're feeling special today... because that's just what you are!

Ik ging eens aan de slag met een setje monochrome kaarten, allemaal in een eigen kleurtint. Rood, geel en blauw! Het resultaat vind ik erg leuk geworden!


Materialen

Voor dit kaartje maakte ik volledig gebruik van spullen van Stampin' Up. Ik stempelde de achtergrond met een bloem uit het "Garden in Bloom" stempelsetje. Hiervoor gebruikte ik per kaartje twee kleuren inkt. Voor het rode kaartje waren dit "Strawberry Slush" voor de basis en "Real Red" voor de contour lijnen. Bij het blauwe kaartje gebruikte ik "Tempting Turquoise" en "Pacific Point" en voor het gele kaartje gebruikte ik "So Saffron" en "Daffodil Delight". 


Vervolgens gebruikte ik de tekststempels uit hetzelfde setje, welke ik er met foam tape in het midden bovenop plakte. "Hope you're feeling special today" op de voorkant van de kaart, en aan de binnenkant "because that's just what you are" (vergeten te fotograferen!). 


Liefs, Cindy



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial