Hang in there!

Op de blog "Knutselen & Kadootjes" kwam ik een hele leuke challenge tegen, namelijk; Huisje, boompje, beestje! Zoals de titel al zegt, was het dus de bedoeling om een kaartje te maken met daarop een huisje, een boompje en -uiteraard- een beestje.

Omdat we hier in de straat nieuwe overburen krijgen, dacht ik meteen aan een leuk kaartje om ze welkom te heten / te feliciteren met hun nieuwe woning. Ik ging op zoek tussen al mijn spulletjes naar wat ik kon gebruiken, maar dat bleek nog lastiger dan gedacht! Ik kon eigenlijk bijna niets vinden met een huisje, op 1 stempel en een snijmal na. 

Ik besloot met de snijmal aan de slag te gaan, vond er een leuke stempel bij en zo werd het uiteindelijk dan dus een heel ander kaartje dan wat ik in gedachten had voordat ik aan de slag ging. Maar nog steeds hartstikke leuk. En nu binnenkort nog maar even aan de slag met een leuk kaartje voor de nieuwe overburen. ;)


De achtergrond van het kaartje heb ik in zijn geheel ingekleurd met copic markers. De snijmal met de huisjes is er eentje van Stampin' Up, en deze heb ik in het zwart uitgesneden zodat het een silhouet is tegen de ondergaande zon.



De gebruikte stempels zijn van "Tiddly Inks" en deze zijn ook ingekleurd met copic markers. Daarna heb ik ze uitgeknipt en op het kaartje geplakt, zodat het net is alsof ze op de voorgrond dichtbij ondersteboven in de boom hangt. 

En zo werd het dus toch nog een "huisje, boompje, beestje" kaartje voor de challenge van Kaartjes en Kadootjes.


Liefs, Cindy

Reacties

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Cindy, heel leuk bedacht. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof kaartje is het geworden! Misschien heel anders dan je in gedachten had, maar wel heel leuk!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial