Achtergrond stempelen

Voor de nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes, met als thema "stempel je eigen achtergrond", ging ik aan de slag met een paar verschillende stempel sets. 




Voor de achtergrond gebruikte ik een stempel uit de "Work of Art" stempelset van Stampin' Up. Ook de tekststempels komen uit dit set. Ik gebruikte 4 verschillende kleuren inkt, ook van Stampin' Up. Van boven naar beneden zijn dit de volgende kleuren: Pacific Point, Marina Mist, Pool Party en Soft Sky.

Daaroverheen stempelde ik een silhouette in het zwart. Hiervoor gebruikte ik een van de stempels van het stempelsetje "Serene Silhouettes", ook van Stampin Up. En zo werd het geheel een sereen kaartje, simpel maar effectief!


Liefs, Cindy


Reacties

  1. Wat een leuke CAS kaartjes heb je gemaakt Cindy. Een mooie achtergrond heb je gestempeld. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk die achtergrond, mooi!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Schudkaartje!

DigiStamp

Let it snow! + trapjeskaart tutorial